Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Рэгламент

ЗАЦВЕРДЖАНА

Загад начальніка ўпраўлення па адукацыі адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

14.05.2020 № 128

 

РЭГЛАМЕНТ

АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР УПРАЎЛЕННЕМ  ПА АДУКАЦЫІ АДМІНІСТРАЦЫІ ПЕРШАМАЙСКАГА РАЁНА Г. МІНСКА

 

РАЗДЗЕЛ 1

ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ(пункты Пераліку: 1.1.3, 1.1.4).

ЎСЫНАЎЛЕННЕ (УДАЧАРЭННЕ). АПЕКА, ПАПЯЧЫЦЕЛЬСТВА, ПАТРАНАЖ. ЭМАНСІПАЦЫЯ (пункты Пераліку: 4.1, 4.2, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.9, 4.10, 4.11).

Дакументы, прынятыя службай «адно акно», перадаюцца спецыялістаў прыёмнай упраўлення па адукацыі штодня па меры іх паступлення, але не радзей 1 разу ў працягу працоўнага дня. У залежнасці ад віду адміністрацыйнай працэдуры дакументы перадаюцца на выкананне службовым асобам, адказным за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур (далей – службовая асоба).

Па адміністрацыйнай працэдуры па пункце Пераліку 4.1 спецыялістамі аддзела выхаваўчай і ідэалагічнай работы, аховы дзяцінства праводзіцца абследаванне ўмоў жыцця кандыдата ў прыёмныя бацькі. У тэрмін не пазней за 1 месяца з дня падачы заявы ў службу «адно акно» перадаецца акт абследавання, аформлены ў адпаведнасці з дадаткам 2 пастановы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
ад 12.03.2007 №20 (у актуальнай рэдакцыі).

Па адміністрацыйных працэдурах (пункты Пераліку: 1.1.3, 1.1.4, 4.2, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.9, 4.10, 4.11) адказнымі службовымі асобамі аналізуецца прадстаўлены пакет дакументаў і, у выпадку неабходнасці, на працягу тэрміну, прадугледжанага заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, запытваюцца неабходныя для прыняцця адміністрацыйнага рашэння дакументы з іншых органаў і арганізацый. Пасля паступлення звестак (даведак) рыхтуюцца дакументы для прыняцця адміністрацыйнага рашэння, якое ў адпаведнасці з заканадаўствам прымаецца калегіяльным органам (на пасяджэнні адміністрацыі раёна).

Выпіскі з рашэнняў адміністрацыі перадаюцца спецыялістамі ўпраўлення па адукацыі ў службу «адно акно» на працягу 3-х дзён з дня прыняцця адміністрацыяй рашэння па заяве для далейшага накіравання іх заяўнікам.

Агульны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур не можа перавышаць тэрмін, усталяваны Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 для кожнай адміністрацыйнай працэдуры.

РАЗДЗЕЛ 2

АДУКАЦЫЯ (пункты Пераліку: 6.1.1, 6.2.1, 6.6, 6.7)

Па адміністрацыйных працэдурах (пункты Пераліку: 6.1.1, 6.2.1) установа агульнай сярэдняй адукацыі пры прад'яўленні зацікаўленым асобам неабходнага пакета дакументаў хадайнічае перад упраўленнем па адукацыі аб атрыманні бланка дакумента аб адукацыі. Па меры афармлення дублікат дакумента аб адукацыі перадаецца ўстановай адукацыі заяўніку, але не пазней тэрміну, устаноўленага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010
№ 200 для кожнай адміністрацыйнай працэдуры.

У выпадку ліквідацыі або рэарганізацыі ўстановы адукацыі, у якой навучаўся заяўнік, афармляе дублікат дакумента аб адукацыі ўстанова, якая з'яўляецца правапераемнікам.

Па адміністрацыйнай працэдуры па пункце Пераліку 6.6 якая паступіла інфармацыя з службы «адно акно» уносіцца спецыялістамі аддзела дашкольнай, агульнай сярэдняй і спецыяльнай адукацыі ў электронны банк даных дзяцей, якія маюць патрэбу ў вызначэнні ва ўстанову дашкольнай адукацыі. Інфармацыя пра дзіця знаходзіцца ў банку дадзеных да атрымання заяўнікам накіравання ва ўстанову дашкольнай адукацыі ў адпаведнасці з парадкам ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры па пункце Пераліку 6.7.

Адміністрацыйная працэдура па пункце Пераліку 6.7 ажыццяўляецца ў ходзе прыёму грамадзян спецыялістамі аддзела дашкольнай, агульнай сярэдняй і спецыяльнай адукацыі. Кірунак выдаецца ў дзень звароту на падставе прадстаўленых зацікаўленым тварам дакументаў, вызначаных Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
ад 26.04.2010 № 200.

РАЗДЗЕЛ 3

ЗАКЛЮЧНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

Пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур службовыя асобы абавязаны няўхільна выконваць патрабаванні, устаноўленыя Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян», Законам Рэспублікі Беларусь ад 28.10.2008 №433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур», Інструкцыяй аб парадку вядзення справаводства па адміністрацыйных працэдурах у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, зацверджанай пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 07.05.2009 №39 і іншымі нарматыўнымі прававымі актамі.

Для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры службовымі асобамі запытваецца пералік дакументаў, вызначаны Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян».

Раздзелы сайта